wtorek, 2 kwietnia 2013

prolog .


Cześć . Jestem Adeline , ale możecie mówić na mnie Adel . Interesuję się fotografią, modą oraz muzyką . To właśnie jest moja pasja – to chcę robić w życiu. Niestety moje marzenia  mogą zostać jedynie w mojej wyobraźni.. Dlaczego ? To proste – moja mama . Ciągle się z nią kłócę, przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji muszę pytać o zgodę , a dodatkowo.. ona … ona pije i od czasu do czasu mnie bije. Dawno nie widziałam jej trzeźwej .. Dlatego też brakuje nam pieniędzy . Mam chwile załamania, kiedy w moich myślach krąży chęć zabicia się albo wyjechania jak najdalej, najlepiej na drugi koniec świata, żeby nic nie przypominało mi tego życia .
Sophie to moja najlepsza przyjaciółka, znam ją od piaskownicy. Mieszkamy niedaleko siebie, więc jestem z nią praktycznie cały czas . Od świru aż po zmrok , czasami nawet u niej nocuję .. Bo w swoim domu nie wytrzymuję. Ale wróćmy do Soph . Różnimy się od siebie, ona jest bogata, a ja jestem biedna; ona ma oboje rodziców, którzy ją kochają – ja mam tylko matkę; ona ubiera się w modnych sklepach a ja wybieram te tańsze.. Ale połączyło nas szaleństwo i miłość , połączyło nas dzieciństwo – ten okres kiedy nie zwracasz uwagi na to, czy ktoś jest bardziej lubiany czy mnie, bogatszy czy biedniejszy , wybierasz przyjaciół przez osobowość . I tak właśnie ona wybrała mnie .
      Megan jest od nas o rok młodsza, ale tak samo zwariowana, ją znamy trochę krócej. Poznałyśmy się przez przypadek. Sophie była w związku z Jamesem, podczas kiedy ten spotykał się też z Megan. Rozmawiałyśmy na pewnej imprezie i mały sekret Jamesa wyszedł na jaw, tak zaczęła sięgasz przyjaźń, dziwne prawda ? Meg to bardzo sympatyczna dziewczyna, która także nie ma w życiu najłatwiej .


No.. i to by było na tyle :) chłopaków poznacie w trakcie opowiadania :) Mam nadzieję, że prolog przypadł do gustu tak więc, zapraszam niebawem na 1 rozdział. : >

Jeżeli są jakieś pytania to zapraszam
twitter . & ask
Mrs. Malik <3

3 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać kiedy dodasz pierwszy rozdział *.*
    Prolog jest świetny ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny prolog *.* Zapraszam na mojego bloga o Nelly i One Direction . Jesli ci sie spodoba licze ze go zaobserwujesz i zostawisz komentarz .http://i-know-than-he-is-the-only-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prolog fajny ;D bardzo mi się podoba ;] już na samym wstępie zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń