poniedziałek, 1 kwietnia 2013

witam kochani !


Hej kotki ! :3
Zapraszam na opowiadanie, które już niedługo się tutaj znajdzie :) Mam nadzieję, że wena dopisze i pojawią się stali czytelnicy oraz obserwatorzy ! ♥ Będę ogłaszała pojawienie się nowych rozdziałów *sporadycznie imginów jeśli będziecie chcieli na moim twitterze :) Jeśli ktoś chciałby abym napisała do niego po pojawieniu się pierwszego to niech po prostu zostawi komentarz ze swoim nickiem albo napisze do mnie gdzieś :) Tutaj mnie znajdziecie : * twitter * ask + mam pytanko chcecie abym przy opowiadaniu dodała jakieś zdj , linki do np, ubrań czy czegoś ? proszę o odpowiedź (; Jeśli są jakiekolwiek pytania to zapraszam, chętnie na wszystko odpowiem :) Mam nadzieję, że się spodoba (: Już niedługo prolog.
Lov ya all Mrs. Malik ♥

2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać. Pewnie dodawaj zdjęcia :) + Informuj: @iCassie_xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce zdjęcia <3
    Nie wiedziała, że tak szybko pojawi się blog ;p
    Już się nie mogę doczekać <3
    @Little_Agnes1D

    OdpowiedzUsuń